28 października odbyło się kolejne spotkanie autorskie. Tym razem odwiedziłam Lubań – moją rodzinną miejscowość. Ja i moi goście spędziliśmy miło czas – lubańscy miłośnicy kryminałów należą do moich najgorętszych i najbardziej entuzjastycznych fanów!

 

O godzinie 16:35 wyjechałam z Wrocławia. Wieczorek był zaplanowany na godzinę 19:30, a ja obawiałam się, aby na trasie nie zdarzyły się żadne wypadki i korki. Zwykle przejazd samochodem ze stolicy Dolnego Śląska do Lubania zajmuje od 1,5 do 2 godzin, więc teoretycznie miałam zapas czasu. Na szczęście podróż minęła bez problemów i już za kwadrans siódma pojawiłam się na miejscu.spotkanie w Lubaniu Joanna Bagrij

 

Spotkanie odbyło się w Zajeździe Restauracji Eureka, którą prowadzą moi rodzice. Klimat sprzyjał opowiadaniu o kryminałach i mrocznych powieściach, ponieważ sala została już upiornie przystrojona na imprezę Halloweenową. Czekałam z niecierpliwością na gości. Zawsze lubię dzielić się swoimi doświadczeniami związanymi z wydaniem książki i opowiadać, jak to się stało, że moją pasją jest pisanie.

 

spotkanie w Lubaniu Joanna BagrijWiększość moich lubańskich fanów zjawiło się punktualnie. Wszyscy byli uśmiechnięci i pozytywnie nastawieni, więc czułam, że wieczór przebiegnie w wyśmienitej atmosferze. Poczekaliśmy nieco na spóźnialskich i o 19:45 rozpoczęło się spotkanie. Mama jako organizatorka całego wydarzenia przedstawiła mnie i usiadła wśród gości, a ja rozpoczęłam swoją prezentację.

 

Opowiedziałam coś o sobie i miłości do książek, swojej drodze do wydania książki oraz jedynie w kilku zdaniach streściłam zamysł Oddechu Śmierci. Nie chciałam zbyt wiele zdradzać, aby nie odbierać przyjemności czytania książki osobom, które dopiero zamierzają po nią sięgnąć.

spotkanie w Lubaniu Joanna Bagrij

O co pytali mnie goście? O moje inspiracje, ulubione powieści kryminalne, plany na przyszłość. Wywiązały się także dyskusje wśród gości na temat promocji, rynku książek i czytelnictwa w Polsce. Rozdałam też autografy oraz dostałam zaproszenia na udział w kolejnych spotkaniach, m.in. w bibliotece szkolnej w liceum ogólnokształcącym, do którego uczęszczałam.

spotkanie w Lubaniu Oddech Śmierci

Był to bardzo miły wieczór, który na pewno będę wspominać z wielkim sentymentem. Z pewnością w Lubaniu pojawię się jeszcze nie raz i nie dwa, więc wszyscy fani z mojej rodzinnej miejscowości mogą liczyć na kolejne okazje do rozmów z autorką Oddechu Śmierci!

 

Fotorelację z wydarzenia znajdziecie na fanpage’u.

 

spotkanie w Lubaniu Joanna Bagrijspotkanie w Lubaniu Joanna Bagrij

