Ostatnio jestem rozchwytywana przez radiowców. Zostałam zaproszona do programu Półka z książkami, który leci na antenie Radia RAM. W piątek o godz. 17:00 już po raz drugi pojawiłam się we wrocławskim budynku Radia i Telewizji.

 

W budynku panowało poruszenie, ponieważ akurat radiowcy świętowali 70. lecie Radia Wrocław. Przed sekcją Radia RAM przywitał mnie uśmiechnięty i elegancki Piotr Bartyś. Poszliśmy do studia i rozpoczęliśmy nagrywanie. Program wyemitowany został na antenie dopiero w poniedziałek po godz. 15:00, więc tym razem nie musiałam martwić się, co będzie, jeśli Pan Piotr zaskoczy mnie pytaniem lub zabraknie mi słów. Stres czasami zjada człowieka w nieoczekiwanych momentach 😉

 

Radio RAM Joanna Bagrij

W programie Półka z książkami zaproszeni goście opowiadają o książkach, które ich zdaniem są godne polecenia. W moim przypadku najpierw rozmawialiśmy o Oddechu Śmierci, a następnie poleciłam słuchaczom dwie książki: Ośmy Dzień G. Wrighta oraz Zbrodnię Niedoskonałą K. Bondy i B. Lacha.

 

Co interesowało Pana Piotra? Przede wszystkim był ciekawy, ile pisałam książkę, skąd czerpałam wiedzę na temat pracy detektywów, jak to się stało, że zostałam pisarką, czy spodziewałam się tak dobrych recenzji oraz dlaczego nie umieściłam fabuły w określonym miejscu. Pan Piotr poza audycją podzielił się także swoimi przemyśleniami na temat książki i wyraził swoje zdanie na jej temat. Zdobyłam kolejną, cenną, czytelniczą opinię, która pomoże mi kształcić warsztat pisarski 🙂

Radio RAM Joanna Bagrij

Nagranie programu Półka z książkami przebiegło w luźnej i sympatycznej atmosferze. Pan Piotr jest bardzo pozytywnym człowiekiem, z którym przyjemnie się rozmawia. Cieszę się, że Radio RAM zaprosiło mnie do siebie i mam nadzieję, że jeszcze w przyszłości będę miała okazję pojawić się na antenie.

